søndag den 3. juni 2012

Læren ødelage lige festen øv!

Vi havde et mini fest udvalg i klassen hvor jeg var med YAY! så i torsdags der hvor vi holdte det så kom vores klasselærer med en Bad news at vi ikke skulle have hende mere (fordi hun har fået tilbudt 2 gange om hun ville læse til at lære børn at læse eller noget i den stil men hun har self. sagt pænt nej tak og tredje gang de spurgte sagde hun ja) :*( hun er bare the worlds best teacher... men heldigvis (staves det ikke sådan??) bliver hun på skolen, så vi kommer til at se hende, men i stedet for hende skal vi have en mand med navn Steen som er en blanding af vores yndlingslærer og så er han oven i købet en IT-Haj og han er ikke en som ville have at vi skal sidde på vores numse hele dagen og skrive i vores bøger næhh nej vi skal det stik modsatte eller det er hvad vore klasselærer har sagt for hun har kun mødt ham 2 gange men han virker sådan. men jeg havde lidt tænkt mig at lave en farvel video til hende til klasse lærer dag, hvor vi skal hjem til hende der giver jeg den så, og så håber jeg hun sætter den på... men Steen kommer sikkert også til at se den for måske kommer han og stikker hovdet ind ad døren hvem ved. Og kan i huske at jeg har givet Kære fucking dagbog en anmeldese? vi skulle lave en Prezi om det (laver et indlæg senere hvad prezi er) jeg fik så et Kæmpe Stort U med pil opad (det svare så til 12 med pil op) I'M SO HAPPY...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar