torsdag den 7. juni 2012

Vocaloid... Len

Så ville jeg skrive om en person, eller person, person det ved jeg ikke nu man kan sige, lad os bare sige det er en anime, okay?
denne gang er det om Len.
Navn: Len Kagamine
Alder: 14
Køn: Dreng
højde: 156 cm
Vægt: 47 kg.
Familie: Man ved ikke hvem hans mor eller far er men man ved at han har en talent fuld søster ved navn Rin.
Forelskelse: Jeg tror det er i Hatsune Miku.
Hvorfor hedder han Len: Len står for venstre altså Left
Hvilken Vocaloid er han: han er Vocaloid2, han har dog også en tatoo på venstre skulder hvor der står 02
Modsæting: man ved ikke hvad hans modsæting er, nogle mener det er Rin.
Yndlings snack/mad: jeg har kun et ord for det BANAN!!!
Andet: Han tøj er for stort og det hvor det er sort er det helt sort på Rin er det bare gråt. På Len's hovdetelefoner står der Act2 aner ikke hvorfor




Billede:







Her står han med sin søster Rin














Så skal der self. også være en video med hvor han synger den kommer her:





navn: Servant of Evil






















ps: alt dette er fra min viden...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar