tirsdag den 29. maj 2012

Vocaloid

Vocaloid er en japansk musik gruppe der synger, jeg elsker dem virkelig i sær Rin og Len, jeg lægger info om alle de berømte fra Vocaloid. men idag visser jeg jer min nyeste yndlings fra Vocaloid den hedder Secret Black Vow. af Luka, Rin og Kaito i videoen er Luka, Kaito,  Rin & Len, Nyd hvis i kun ville hoere musikken saa kan i se de flotte billeder. jeg ville saa lige sige jeg ikke aner hvad videoen laver ^.^





Dette er Hatsune Miku nok en af de stoeste sangere i Vocaloid

Dette er Len det er ikke hans rigtige toej men jeg syntes dette var flottere til ham

Luka en af de aeldste i Vocaloid jeg ved ikke helt saa meget om hende men finder ud af det

Rin tvilling soester til Len

Kaito ikke hans rigtige toej men der er nogle der mener at Hatsune og han er kaerster


Ingen kommentarer:

Send en kommentar