fredag den 14. marts 2014

Fangirling!

adjehfkhksaief omg! i can't breathe, vent et sekund.. fjghfahfa

ok tror jeg har fangirlet færdigt nu XD (pst! du kan aldrig fangirle for meget ;) )
men hvorfor jeg fangirler? er fordi jeg googlede lige SuperWhoLock (supernatural, Doctor who og Sherlock) aner ikke hvorfor rigtigt, og så at der stod Danmark (superwholock danmark) og jeg klikkede på den, dam dam dam! 
og opdagede der er en con, meeting something, med superwholock! skal klart til sådan en ^^ tror jeg tager en af mine veninder under armen og skrider ;P men så skal jeg lige bestille biletter til d. 24-26 okt. :( så laang tid til TT^TT 

kommer sikkert hellere ikke med alligevel -.- pga. 2 ting: 
1- min "fangirl" ven har kun været i spn. lidt og hoppet ud (tror jeg da) da hun mest taler om The Walking Dead.
2- jeg for sikkert ikke lov 

også ville jeg nok også have en med som har prøvet at være til en con. før og hjælpe mig lidt rundt, dog behøves det ikke at være præcis den con. måske en cosplay? 

jeg behøver sådan en ven! 
hvordan finder jeg sådan en? HJÆLP!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar