torsdag den 23. august 2012

Sommerferie!!



Slut ;( så skal vi i skole igen det er fint, ny lærer. Godt være at det var i sidste uge jeg startede men jeg glæder mig stadig til at komme i skole, og se mine kammerater :) Men undskyld jeg ikke har blogget i sommerferien, men jeg orkede ikke at blogge, (jeg er doven når der er weekend og ferie ehe) men hvad har i lavet i jeres ferie? jeg har set fjernsyn og spillet wii de dårlige dage, været ude på solskins dage, skrevet en historie, og tegnet. Ehmm hvad mere... Jo så har jeg været i sommerland sj. Det var sjovt ^.^
Lige for tiden nørder jeg Avatar: The Last Airbender.
kl. 17:35 på Nickelodeon. I skal nok høre mere om det :) lige meget i gider eller ej. hehe
ved i hvad blogspot mangler? SMILEYER!!! hvor man ikke behøves at bruge de kedelige gammle. hmm måske skal vi sende en mail til dem? hmm...




Den første udgave af min hovdeperson i min historie.


Anden udgave kommer snart.




YAY!! skal se den snart ehe 😊

Ingen kommentarer:

Send en kommentar